logo

Kort krantenartikel


Ten tweede het slechte communicatieagentschap dat enkel, en korting hypotheekrente ing hier onderstreep ik enkel, denkt in functie van de klant.
Dat waren ook regionale berichten, samen met provinciale en the book depository promo code nationale.
(Dechamps, Brussel, 27/5/2009) Er zijn nog steeds agentschappen die niet begrijpen dat verschillende kranten en magazines ook op zoek zijn naar een verschillend soort nieuws.Ik denk dat die hybride functie goed zou zijn, in een aantal landen is er zelfs al sprake van een dergelijke gecombineerde opleiding.Binnen Porter Novelli kan je ook carrière maken door ontzettend goed te worden in iets, dan groei je horizontaal in plaats van verticaal.Hoe zien journalisten en PR-mensen elkaar?



Een journalist krijgt niet graag informatie die voor hem onbelangrijk is, of die hij simpelweg niet kan gebruiken.
Hij ziet de blogger als een aanvulling op de traditionele media omdat de meeste weblogs een persoonlijk standpunt weergeven.
Sommigen denken dat de slechte PR een antibioticum is voor de goede.
Je moet de journalist laten inzien dat je meer wilt dan hem even een artikel te doen schrijven.Op een bepaald moment ervaren zij dat als spam, en we weten allemaal hoe irritant spam kan zijn.Een klant betaalt ons ook om advies te geven.Het zijn niet alleen de woorden die verschillend zijn, ook de aanpak.Maar er zijn zowel een aantal regels, we moeten werken met de klant en we moeten op lange termijn wel met die journalisten blijven werken.Belangrijker is de toekomst, uit de conclusies kunnen oplossingen of verzachtende omstandigheden naar voren worden geschoven.Een Financial Times journalist zal eerder geïrriteerd zijn.v.m.Waarom loopt dat af en toe moeilijk?


[L_RANDNUM-10-999]
Sitemap