logo

Fokkido kortingscode





Er schuilt echter ook een gevaar in deze marketingtool.
Maar een deel van het overige bezoek zal ernaar op zoek gaan.
Hieronder vindt u een voorbeeld van.
En dat kan tot ongewenste effecten leiden: ook deze shoppers gaan op zoek naar codes.Gemakkelijk voor de bezitters ervan.Winkels H, winkels I, winkels J, winkels.Kortingscodes of korting bij wagamama kadobonnen zijn een veel gebruikt marketinginstrument onder e-commerce marketeers.Voor deze acquisitie-codes geldt echter dat ze een sterk drukkend effect kunnen hebben op je marge.Bovendien zal de benaming waardebon minder appelleren aan het gevoel iets mis te lopen dan een kortingscode of de couponcode van.Een verloopdatum die niet al te ver in de toekomst ligt (maximaal10 dagen) zorgt voor de juiste sense of urgency en daarmee ook hogere conversie.Dit shapeways promo code november 2018 artikel verscheen eerder op de site van het adviesbureau.Als ze hem niet vinden dan kan dit ten koste gaan van de conversie: niemand wil het gevoel hebben een korting mis te lopen.



We kijken naar de aanpak van 3 grote retailers: - m, in de winkelmand van Officemax wordt het promotional code-veld prominent getoond.
Tekst: Tim Besselink, shoppers die toch al van plan waren bij jou te kopen zien in het winkelmandje ook het invulveld voor de kortingscode staan.
Via het linkje How do I get these?
Tim Besselink is consultant bij Jungle Minds.Conclusie, de inzet van kortingscodes is een interessant marketinginstrument voor het trekken van bezoek en reactiveren van klanten.Dat benaming van belang is blijkt ook uit onderstaande trendgrafiek van Google.Dit is door de consument niet onopgemerkt gebleken.Zodat in ieder geval bij een volgend bezoek de door Officemax zelf verstrekte promocode wordt gebruikt in plaats van de (voor Officemax) duurdere affiliatevariant.Winkels P, winkels Q, winkels R, winkels.7,50 euro laten liggen lijkt psychologisch lastiger te verkroppen dan een minder tastbare 20 procent korting.Bij komt de kortingscode pas in de derde stap van het bestelproces in beeld.



Bezoekers die al in bezit zijn van een kortingscode zijn hier gericht naar op zoek.
Tegelijkertijd moet de eerlijke bezitter van zon code deze gemakkelijk in kunnen wisselen.
M m kiest ervoor minder de aandacht te vestigen op het kortingscodeveld door dit in de winkelmand alleen als linkje te presenteren.


[L_RANDNUM-10-999]
Sitemap